Sıkça Sorulan Sorular

Kargo hasarlı geldi ne yapmalıyım?

Sipariş ettiğiniz ürün kargoda meydana gelebilecek hasarlar göz önünde bulundurularak uygun bir paketlemeyle tarafınıza gönderilir. Buna rağmen kargonuzda herhangi bir hasar tespit ederseniz, teslimatı kabul etmeyiniz ve mutlaka kargo personeline tutanak tutturunuz ve hemen Pilsan Müşteri Hizmetlerini arayarak ya da iletişim formu ile bilgi veriniz.

Havale/EFT ile ödeme yapmak istiyorum. Banka hesap numaralarınızı nasıl öğrenebilirim?

Sipariş işlemleri sırasında ödeme seçeneklerinizi belirleyeceğiniz sayfaya geldiğinizde banka hesap numaralarımızı göreceksiniz.Bu linkten de banka hesap numaralarımıza ulaşabilirsiniz.

Ödeme yapmama rağmen siparişim neden onay aşamasında görülüyor?

Kullanılan kredi kartının ait olduğu bankaya ait güvenlik limitlerinin üzerinde bir tutarda alışveriş yapılması halinde bankadan ödeme onayı alınması gerekmektedir.İlgili bankanın kredi kartı güvenlik biriminin kart sahibinden alacağı onayı tarafımıza iletmesi halinde  siparişiniz sevkedilecektir.Onay aşamasında sizinle iletişim kurmamız gerekebilir. Bu nedenle size kısa sürede ulaşabileceğimiz bir telefon numaranızın olması ya da kart sahibinin bankadaki bilgilerinin güncel olması önemlidir. .Banka onayı alındığında siparişiniz bir sonraki aşamaya hazır hale gelir.2 iş günü içerisinde ödeme onayı gelmeyen siparişler için tarafınızla iletişime geçilir Bankadan onay alınamaması durumda sipariş iptal edilir ve çekilen tutar kredi kartına iade edilir.

Havale/EFT ile ödeme yapılacak olan siparişlerde ,siparişin onaylanabilmesi için havale/EFT işlemi tamamlandıktan sonra ÖDEME BİLDİRİM FORMU doldurulmalıdır.2 iş günü içerisinde ödemesi gelmeyen sipariş iptal edilir.

Sipariş ettiğim ürünü ne zaman teslim alabilirim?

İş günleri dışında verilen siparişler, siparişi takip eden ilk iş  günü içinde işleme alınır.İş günleri hafta içi  09:00-18.00 saatleri arasıdır.
İş günleri içerisinde saat 15:00’a kadar sipariş verilen “hızlı kargo” ibareli ürünler  aynı gün içerisinde kargoya verilir.

İş günleri içerisinde hızlı kargo ibaresi olmayan ürünlere ait verilen siparişler bir sonraki 3 iş günü içerisinde kargoya verilir.
Kargonun çalışmasını engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu sipariş teslim süresi içinde teslim edemez ise, firmamız durumu müşteriye bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde müşteri siparişin iptal edilmesini,  ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir.

Siparişin teslimatı, anlaşmalı kargo şirketimiz tarafından yerleşim yerinin uzaklığına göre 1-3 iş günü içerisinde müşterinin siparişinde belirttiği adrese yapılır.Kargoda yaşanabilecek aksaklıklardan şirketimiz sorumlu değildir.

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye’nin her yerine teslimat yapmakla beraber il ve ilçe merkezlerine çok uzak olan bazı bölgelerde ancak haftanın belirli günlerinde teslimat yapmaktadır. Bu durumda müşteriye gerekli bilgilendirme yapılır. Firmamız teslimatı hızlı gerçekleştirmek konusunda büyük bir titizlik göstermektedir. Buna rağmen oluşabilecek gecikmelerden ötürü, müşteri isterse, siparişi iptal edilir.

Fatura ve teslimat adresi farklı olabilir mi?

Faturanızın teslimat adresinden farklı bir adrese teslim edilmesini isteyebilirsiniz.

Kredi ve banka kartı kullanımı hakkında yapılan yeni düzenlemeden haberin var mı?
17 Ağustos 2017 itibarıyla Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'nun (BDDK) aldığı karara göre, internet kullanımı için
onay verilmemiş banka ve kredi kartları internet üzerinden alışverişe kapatılıyor. Bu tarihten itibaren banka ve kredi kartları, sahipleri talep etmediği sürece e-ticaret işlemlerine kapalı olarak üretiliyor.

Kredi ve banka kartlarının internet alışverişine açık kalması için nasıl onay verebilirsin?

Yapı Kredi kartlarınıza onay vermek için;
- AÇIK yazıp bir boşluk bırakarak kart üzerindeki müşteri numaranızı 4944’e ücretsiz SMS gönderebilir,
- Yapı Kredi İnternet Şubesi’ni ziyaret edebilir,
- 444 0 444 / 0850 222 0 444 numaralı Yapı Kredi Telefon Bankacılığı’nı arayabilirsiniz.

Akbank kartlarınıza onay vermek için;
- INTERNET yazıp 8885’e ücretsiz SMS gönderebilir,
- 444 25 25’i arayabilir,
- Akbank Direkt’i kullanabilir veya
- Akbank şubelerinden işlem sağlayabilirsiniz.

Garanti  kartlarınıza onay vermek için;
- SMS ile ONAY yazıp kart son 6 haneyi 3340'a gönderebilir,
- 444 0 333 Alo Garanti’yi arayabilir,
- BonusFlaş (Daha Fazlası > Ayarlar > Kart ayarları > Internet Üzerinden Alışveriş) veya
- Garanti Bankası şubelerinden işlem sağlayabilirsiniz.

İş Bankası kartlarınıza onay vermek için;
- Aralarında boşluk bırakarak “ONAY” yazıp herhangi bir bireysel İş Bankası kredi kartı ya da Bankamatik kartınızın son altı hanesini 4402’ye SMS ile gönderebilir,
- 0850 7240724 / İş Bankası Çağrı Merkezi’ni arayabilir,
- İnternet Şubesi, İşCep veya Maximum Mobil kullanarak veya
- İş Bankası şubelerinden işlem sağlayabilirsiniz.